Isnin, 9 Mei 2011

Tahun Pertama Celebrate Hari Ibu

Rayyan..My Lovely Son
Bertuah sgt aku...tahun ni adalah tahun pertama aku bergelar ibu...sblm ni aku slalu dok nyanyi lagu "ibu...ibu...engkaulah ratu hatiku..."dekat mak aku.skrg ni aku nak jugak dengaq anak aku sndr nyanyi lagu tu kat aku...haha.apa daaa...rayyan bukan bleh ckp lagi hehe...tp aku tau rayyan wish dlm hati hehe.stiap masa mst dia senyum tgk aku.pandang jer muka aku...suka pegang tangan aku.kalo bleh nak jer aku jaga dia stiap masa...but what to do,aku kena kerja la.

Tahun pertama bergelar ibu...mmg best.satu pengalaman yg paling manis.so sweet...dah lama aku tggu saat ni..and akhirnya hajat aku kesampaian.Oleh kerana my baby xleh nak wish lg...so aku wish utk diri sendirila...

Hepi mothers day...
Being a mother is one of the highest salaried jobs... since the payment is pure love. walaopon letih...tp mmg berbaloi-baloi.

aku ambik kata2 dari Sophia Loren,Women and Beauty

"When you are a mother, you are never really alone in your thoughts. A mother always has to think twice, once for herself and once for her child. "

same goes to me...everytime i just think about my baby....hehe.rindu woo kat rayyan.nak sembang ngan dia.dia dah pandai senyum and pandai bg feedback bila aku ckp ngan dia.Caiyok rayyan...teruskan usaha.begitu bernilainya kasih ibu...sama jugak mcmmana mak aku syg aku sblm ni...thanks to my mum...i love u.

1 ulasan:

Akunyer berkata...

selamat hari ummi kioh... :)

Catat Ulasan