Isnin, 11 November 2013

Hari 1st Rayyan di Taska Hadhari

Aku dengan mat dah banyak kali survey taska rayyan dan hari ni aku decide utk hantar ke Taska Hadhari dekat jugakla ngan tempat keje aku. Lagipun kawasan tu mmg byk taska...bila aku dh puas hati baru aku hantar.Macam biasa Rayyan nangis gila2..anak manja aku tu mmg mcm tu,slalu sgt nak nangis.kalo bleh nak kepit ngan aku 24 jam.Tapi aku kuatkan hati tinggalkan dia dgn harapan dia bleh berdikari lepas ni.Lagipun aku dapat rasakan tempat tu dapat menjaga anak aku dgn baik.Mat pon dah siap bayar bayaran penuh utk sebulan..harap2 pasni Mat akan dapat keje dan hidup kami akan stabil smula.

Lawak bila teman mat p inteview tadi,sgt klakar.aku mmg x harap sangat laki aku p sorg2...maklumla dia ni kurang konfiden skit...nmpk sgt aku cepat risau kan.


so stop for today,kita sambung lagi bila aku free..yuhuuu

0 ulasan:

Catat Ulasan