Rabu, 27 November 2013

6 BULAN 1 MINGGU

Perasaan yang sangat excited..aku memang x sabar sangat2 dengan kelahiran ni. sama jugak mcm rayyan and anak ke-2,kasih sayang aku pon sama.Takde beza sikit pon...Cumanya kali ni, sakit yang sangat berbeza..asyik lenguh sana lenguh sini. Aku dahla x amik apa2 supplemen,harapkan ubat doktor je. aku harap gaji aku ni aku kena spend skit utk baby ni. Rasa bersalah plak bila x spend apa2 untuk dia.


Baju pon langsung x beli lagi..kena cari baju abang rayyan dia yang lama...tp aku nak beli gakla baju 2- 3 helai,stroller,tilam baru and towel baru. Just for my new baby. Lagi 3 bulan lagi ni,saat yang mendebarkan. Dahla aku x scan lagi,camnela rupa anak aku ni yer...jantinanya.semua org tanya baby laki ke pompuan..aku pon xde jawapan.Aku ingat nak surprise jer kali ni tp makin lama makin tringin plak nak tahu.Hai rasa x sabar nak g scan...cane ni nak surprise ke x.

Hmmm..apa2 pon aku kena tanya my hubby gak..kalo hubby aku dia ok ja.xde perasaan pon nak tau boy or girl asalkan anak dia selamat. Sblm ni pon aku nak camtu gak tp tiba2 tringin plak nak tahu...haha.The question is bolehkah aku bertahan smpai saat kelahiran???Arghhh susahnya perasaan ingin tahu ni....


Perkembangan Janin Trimester Ketiga

Bulan ke - 7 (Minggu 25 - Minggu 28)

perkembangan janin 7 bulan

Kebanyakan janin 7 bulan berubah posisi kepalanya di bawah sekarangParu-paru terus berkembangBayi yang lahir pada tahap ini (bayi prematur) biasanya bertahan namun memerlukanperawatan intensif.

Skrg mmg aku dpt rasakan baby dh ke bawah..sakit di bwh hanya tuhan yang tahu, ditambah dgn letih keja + jaga rayyan. Rayyan dah semakin buas tp mmg sgt fun.Aku suka main dgn dia,rasa sronok ja..tp bila saat keletihan melanda kesian gak x dpt nak layan dia. Tp aku akan cuba jd ibu yang terbaik!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan