Selasa, 13 Ogos 2013

Keje Selepas Raya

Hai hari ni 1st day keje selepas raya.Patutnya smalam,tp disebabkan neseri tutup so aku tepaksa cuti nak jaga rayyan. Hari ni mat plak amik cuti nak jaga my little boy.Lagipun smalam mmg aku xde mood pun nak keje.maklumla br lepas raya.so tahun ni raya tanpa suami sbb mat keje,but whatever it is aku tetap happy sbb agak meriah jugak raya ni. Aku langsung x buat pape, hanya tunggu orang hidangkan makanan jer...malas sungguh bila mengandung kali ni. Semua benda xmo benda,kalo bleh nak goyang kaki ja hehe...tahun ni x snap gambar pon..agak rugi jugakla.aku just snap gmbar rayyan..but aku puas atila..

xde apa nak citer...Slamat Hari Raya Aidilfitri...semoga tahun2 akan datang memberikan keceriaan kepadaku and keluargaku.

Serba Biru..Rayyan umur 2 tahun 6 bln

Rayyan and his cousin ~ alif,aiman n aidil




ensem x rayyan




0 ulasan:

Catat Ulasan