Rabu, 21 Januari 2015

HAI 2015

Assalamualaikum...

Selamat Datang 2015..awat lambat sgt nak wish.Maklumlah sebelum ni x sempat nak berblogging..so today dah ada masa br nak update blog setelah sekian lama menyepi.So skrg aku buat come back.Kalau sebelum ni last post aku pasal mengandung,skrg of course la aku dah branak...dari tahun lepas bulan 2 2014 aku melahirkan permata hati aku SYAKIRA RIEFHAN,dan bulan 2 dah nak masuk setahun dah anak aku.How time flies....sangat dasyat.

Tahun 2015,perkembangan aku...masih lagi isteri kepada MOHD SYAHRUL AZILAN BIN MAT ISA. Anak aku SYAHRIEFQYE RAYYAN dah masuk 4 tahun.Dia sangatlah cakap banyak,and dah pandai pertikai itu ini,pandai dah nak pilih fesyen baju sendiri,baju mana dia x suka xmo pakai...and macam2 lagi.Tapi aku happy sebab boleh dok pot pet2 ngan dia stiap hari maka x jemulah kehidupan aku.

Kemudian aku dianugerahkan seorang anak pompuan yang comel and quite aktif..SYAKIRA RIEFHAN.Sangat teruja bila dah dilengkapi hidup dengan sepasang anak yang comel2 bagiku.mestilah dah anak sendiri kenalah puji kan. So tahun 2015 aku masih lagi di PRMGV,and stay di JITRA.aku rasa memang aku dah ditakdirkan di sini,so aku redho dengan apa yang Allah dah tetapkan untuk aku. 2015 seperti aku dan suami bagai baru nak memulakan hidup baru...semuanya bermula dengan 0 and pelan2 kami menapak untuk membesarkan anak2ku dan menjadi hamba yang soleh and solehah.

So target 2015 aku ingin menjadi seorang anak,isteri yang terbaik..seorang ibu yang sangat2 penyabar,seorang staf yang berjiwa cekal and amanah...dan yang paling penting seorang hamba yang solehah.Itu janji aku dan aku akan cuba pelan2 untuk berubah.Kalau target dr segi kehidupan yang cemerlang insyaallah aku aim rumah banglo sebijik dekat ngan tasik tu...and SHAKIEY ENTERPRISE berkembang maju.Kalau x dapat semua tu tahun ni,insyaallah aku akan usaha and usaha lagi.Kan orang cakap usaha tu tangga LIF.

Itu saja yang aku ingin target for this year..hopefully i can achieve!!!Strive hard for the super duper best.

0 ulasan:

Catat Ulasan