Isnin, 13 Januari 2014

Setia Pada Yang Satu


Mesti ramai yang tertanya2..kenapela minah ni dari dl asyik minum kopi ni jer. Mesti dah bosan dengar psl Masad Cafe. Bagi aku x jemu untuk memperkatakan psl produk ni..sbbnya aku dah merasai keberkesanannya sejak tahun 2011 lagi. Bukan aku jer malah ahli keluarga aku and kawan2 yang mana rasa mesti diorang x pernah kecewa. Dengan masad cafe aku bertenaga,dengan masad cafe aku bahagia and dengan masad cafe jugak aku menjadi wanita yang kuat.

Anyway ramai jugak yang tanya aku camner aku kekal cergas dulu kini dan selamanya. Aku memang xde rahsia melainkan aku hanya amik masad cafe setiap pagi.Kadang ada jugakla bila stok dah hbs so aku x minumla..Tp yang pasti bila hidup dikelilingi dengan tanggungjawab dan urusan yang tak pernah habis menjadikan kita memerlukan sesuatu untuk mengekalkan kecergasan. Aku pon ada masa jugak aku jem or hang seketika...tp kena bangkitla dgn azam yang kuat.

Yang aku ingat,rasanya dh lama aku x sakit..bukan aku nak sombong tp itulah kenyataan.Baru2 ni bleh dikatakn satu ofis demam serentak,bila musim ujan ari tu. Alhamdulillah aku terkecuali drpd sebarang penyakit..semuanya berkat aku mengamalkan sunnah rasulullah iaitu minum campuran madu dan habbatus sawda. Sekarang aku dah yakin dan aku sarankan orang ramai meyakini apa yang telah terkandung dalam Al-Quran dan As-Sunnah.

Penat merepek..nak p bancuh masad cafe sat.
Bye

0 ulasan:

Catat Ulasan