Rabu, 1 Januari 2014

Selamat Datang 2014

Hari ni hari pertama bekerja di tahun baru 2014...segala2nya bermula dengan semangat baru. Bangun pagi dah siap2kan rayyan utk pergi nursery.So aku pun siap2kan baju baby.siap sidai2 baju baby..rasa semangat sangat. Kalau boleh tahun ni adalah tahun yang terbaik untuk aku and my family.

Dengan semangat baru jugak aku bekerja di EBSB,Dato n Datin datang awal bebenor..nsb aku x lambat sangat. Tapi almost 9am jugakla..Pagi ini dimulakan dengan pembukaan dari Dato and Datin.Mereka mengharapkan semua staf grow dan bagi yang terbaik utk tahun 2014.Insyaallah aku akan bagi yang terbaik utk EBSB.

Dah setel jer master aku,aku akan bagi 100% full attention utk 1GET. 1GET sangat penting utk Dato and Datin dan aku harap aku dapat realisasikan impian mereka. Aku pon memang nak benda ni berjalan dengan jayanya sebab di mana aku bekerja aku nak pastikan aku boleh bg benefit to the company. Aku nak jugak menyumbang something.for the company. Aku xnak pentingkan kerja tp aku nak kerja yang membuat aku penting di mata manusia.

Dahla kot aku membebel,cumanya tahun baru 2014 ni aku harap semuanya adalah yang terbaik. Aku ingin menjadi muslim yang terbaik, seorang isteri yang terbaik,seorang ibu yang terbaik utk rayyan n my future baby, seorang anak yang terbaik dan seorang pekerja yang terbaik dan memberikan benefit utk company.


0 ulasan:

Catat Ulasan