Rabu, 11 Disember 2013

OFIS 2013- Empayar Baiduri Sdn Bhd

Hi..dah pukul 5.30ptg.dah mulala aku xde mood nak buat keja.Bosan sangat asyik tgk komputer ja...huhu.

Sepanjang aku berada di EBSB ni,memang semuanya happy. Bos pon ok walaupun agak cerewet. But itu normalla kan. Kalau pergi mana2 company pon sama gak. So keje aku memang belambak2...hari2 aku pon dah bosan mengadap ngan keja. Article utk master aku blom siap lg..huh tension kot. ada lg seminggu jer utk aku selesaikan. Rasa mcm nak amik cuti jer setelkan keje aku dl...tp cane.kalo aku cuti konpomla tolak gaji tp aku dahla perlukan duit. Aku amat berharap Allah bleh tlg aku.

Dengan keadaan aku yang mengandung 7 bulan ni,aku sgt stress. Aku amat berharap masa berlalu dengan sgt perlahan sbb aku x ckp masa. But at the same time aku dah x sabaq nak sambut baby baru and habiskan master aku...Huh saat2 yang sgt kritikal.Moga Allah bantu aku.AMIN







0 ulasan:

Catat Ulasan