Rabu, 17 Julai 2013

hari 1st

Hari ni merupakan hari pertamaku di Empayar Baiduri Sdn Bhd sebagai software engineer. Awal2 lagi aku dah kluar dr umah,lepas antaq rayyan p neseri terus aku ke tempat keje.alhamdulillah aku x mengalami jem yg teruk. tp esok rasanya kena naik lrt kot,jimat skit. kalo naik kete huh mampusla aku dgn tol lg, paking kete lg and minyak kete...so aku mmg sgt2 x mampu skrg ni. kena tggu gaji bulan depan masuk baru aku boleh bernafas. 

Skrg smua kena jimat2,dahla bulan posa ni smua makanan tgk tringin. tp aku kena kawal nafsu. pasal keje aku kat sini,alhamdulillah rakan2 sekerja semuanya ok...dan harapnya aku dapat bekerja dalam suasana yang ceria. alhamdulillah semua doa aku dah termakbul untuk mendapat keje yg ofis hour dan aku bolehla cuti 2 hari. cumanya aku kena keja bersungguh sungguh supaya aku x stress lagi. Caiyok kioh utk anakku, suamiku,ibu ayahku and familyku...bila aku masuk keja ni dah dapat projek baru. Huh 1GET,mcm tension jer nak buat, Tp insyaallah aku akan usahakan dengan sedaya upayaku. Moga2 Allah bantu segala urusanku. 

 AMIN


0 ulasan:

Catat Ulasan