Ahad, 11 Mac 2012

Hepi Birthday Rayyan!!!



Tahun ni tahun pertama rayyan sambut birthday dia...mcm aku plak semangat terlebih,sebulan sebelum birthday dia aku dah plan mcm2...nak buat itu ini,nak beli mcm2...but semuanya x berjalan seperti yang aku rancangkan. aku ingatkan aku kerja gaji bulan 1 bolehla aku celebrate b'day dia...but unfortunately(mcm biasa nsb aku x berapa baik2 mcm yg sblm2 ni) aku x dpt gaji so aku terpaksala melupakan hasrat aku...sedih bukan kepalang. Birthday party yang aku rancang for my 1st baby punah mcm tu jer....dalam hati aku nangis x sudah.aku tanya my hubby ada bajet x utk b'day rayyan, dia pon jawab xde...aku tau dia pon kalo boleh nak buat yang terbaik utk anak kami tp apakan daya semuanya takdir Tuhan,redho ajela.

Namun aku pon spendla skit duit,just beli kek utk dia...nak buat kenduri rayyan x ckp bajet.hanyalah kek yang aku idam2kan for my baby


Inilah kek rayyan yang aku tempah utk dihantar ke nursery... pastu aku pon g la beli brg2 nak buat makanan sampingan utk dihantar ke nursery. Yang tak bestnya dahla laki aku x blk...so aku jer ngan rayyan sibuk g shoping. Nak dijadikan cerita, rayyan xnak duduk plak dlm troli, siap menjerit hbs 1 yawata dengaq...aku mana ngan sarat perot, nak dukung dia lg n nak tolak troli lagi...huh sgt mencabar. last2 aku letak blk smua brg tu 1 apa pon x beli...hmmm punah harapan aku.

aku order apam polkadot jer utk my baby...nothing special.aku harap aku dapat lakukan yang terbaik pasni.bukan apa ini utk kenangan seumur hidup. aku sayang sangat dekat rayyan dan aku kalo boleh nak bg dia hepi.tp apakan daya aku bukan kaya mcm org lain. sbb tu aku berazam utk mengkayakan diriku utk anak tersayang.

anyway hepi birthday to my baby...i love rayyan


0 ulasan:

Catat Ulasan