Khamis, 16 Jun 2011

Miss My Son

Hai rindu bebenor dekat anak aku rayyan...smenjak aku berjauhan dari dia ni, aku rasa mcm dah x betol dah. rasa pening2 lalat, malas nak buat keja,rasa cam nak jerit...n mcm2 lagi.hai xtaulah cane aku nak ubatkan hati aku nih. aku kena tinggalkan dia sekejap dekat makayah aku, nak balik slalu jenguk dia mana bleh melainkan cuti jumaat jer aku leh tgk dia. Yang mak aku plak xnak bg aku ambik dia balik...kalo bleh nak jaga rayyan sampai bila2...hai mana bleh cani,kesunyianla aku tanpa baby tersayang.dahla sebelum ni dah sunyi dah, pastu skrg ada anak pon nak kena kesunyian lagi...haru haru.

tapi hari ni khamis so aku nak p amik anak aku balik...no matter what.xpala kalo makayah aku rindu kat rayyan depa leh mai slalu.aku jer yang xleh blk jenguk anak aku sbb keja, mcm depa bukan ada keja.hehe...

today rayyan your mum back...miss u so much mmmuah.

0 ulasan:

Catat Ulasan